سوالات متداول :

متاسفانه اکثر براق کننده های سنگ که در بازار ایران وجود دارد ، بعد از مدتی دچار زردی میشوند و سنگ را از لحاظ ظاهری خراب میکنند، اما براق کننده سنگ بورماواکس این حالت را به سنگ نمیدهد و از لحاظ کیفیت از حلال های عالی استفاده شده، که پوسته نمیکند و از لحاظ محافظت بسیار خوب در برابر نفوذ رطوبت و دیگر آسیب ها به سنگ مقاومت سنگ را بالا میبرد.

انواع سنگ ها مانند: انواع سنگ مرمر، تراورتن، گرانیت ، سنگ لاشه، انواع آجر نما و سنگ های بادبر ، بعد از مدتی جلای خود را از دست میدهند ، برای احیا جلاء از دست رفته سنگ ، همینطور برای برجسته تر شدن نقش نگار های سنگ ، آبگریزکردن سطح ، افزایش مقاومت و محافظت سنگ در تمام فضاهای داخل و خارج از براق کننده یا جلادهنده سنگ که به حالت: روغن سنگ ، واکس سنگ و اسپری سنگ تولید میشود استفاده میکنند .

براق کننده و جلا دهنده سنگ بورماواکس

براق کننده و جلا دهنده سنگ بورماواکس

مزیت های استفاده براق کننده و جلا دهنده سنگ بورماواکس

مواد براق کننده سنگ بورماواکس با محصولاتی که در بازار است متفاوت میباشد ، محصولات یا براق کننده های موجود در بازار را با نام رزین سنگ میشناسن ، این محصولات براق کننده هایی هستند که داخلشان رزین و حلال دارد که یک حالت براق کنندگی ای به سنگ میدهد، اما متاسفانه این محصولات بعد از مدتی دچار زردی میشوند اما تفات براق کننده و جلا دهنده سنگ بورماواکس اینجاست با چند مشخصه که رزین های سنگ بازاری ندارند.

1. برای رقیق کردن این محصول از حلال های عالی در داخل آن استفاده میشود.

2. از لحاظ نفوذ رطوبت سنگ را کاملا محافظت میکنه و اجازه نفوذ هیچ نوع رطوبتی را در سنگ نمیده.

3. به هیچ عنوان این محصول پوسته نمیکنه.

4. زردی در سنگ بوجود نمی آورد. (همانگونه که گفتیم تمام محصولات موجود در بازار داخل ایران به مرور زمان یک حالت زردی به رنگ میدهند که به مرور زمان ظاهر سنگ را بسیار خراب میکند.)

اما محصول براق کننده بورماواکس این معایب را نداره و با شاخص های کیفی که گفته شد، عیوب محصولات موجود در بازار را نخواهد داشت.

جلادهنده و براق کننده سنگ بورماواکس

جلادهنده و براق کننده سنگ بورماواکس

براق کننده و جلای سنگ

برای جلا بخشیدن به سطوح سنگ هایی هم چون مرمر، تراورتن، گرانیت، آجر نما، سنگ لاشه و غیره از مواد براق کننده و جلای سنگ استفاده می کنند. با بکارگیری این مواد براق کننده، سنگ جلا و درخشش بی نظیری یافته و دارای نقش و نگار های پر رنگ و برجسته تری خواهد بود. از این نوع مواد می توان هم برای نمای بیرونی و هم نمای داخلی بهره برد و برای سطوح سنگی ساب خورده، ساب نخورده و یا خام مناسب می باشد.

از جمله مشخصات این براق کننده و جلای سنگ می توان به مواردی هم چون جلا دهندگی عالی، آبگریز نمودن سطوح سنگی، استفاده برای محیط های داخلی و خارجی و قابلیت پرداخت و پولیش آن اشاره نمود. توجه داشته باشد که موقع استفاده حتما باید سطح سنگ را تمیز و خشک نموده، به گونه ای هیچ گرد و غباری بر روی سطح آن باقی نماند. با استفاده از ابر، اسفنج و یا پارچه تنظیف از این مواد استفاده نموده، به گونه ای که کاملا جذب سنگ گردند.
مقادیر اضافی را جمع و اجازه دهید کاملا خشک شود، حدود 24 ساعت زمان می برد.

برای خرید براق کننده و جلا دهنده سنگ، ما فروشگاه رنگ با چوب را به شما پیشنهاد می کنیم. برای مشتریان عزیز این محصول در وزن های مختلف با قیمت مناسبی عرضه می گردد. جهت هماهنگی برای خرید محصول و ثبت سفارش خود، با کارشناسان ما در وب سایتمان ارتباط برقرار نمایید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 3.1]
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
مشاوره و ثبت سفارش