انواع براق کننده و جلای سنگ

براق کننده سنگ و جلا دهنده بورماواکس ایتالیا یک محصول ایده آل برای احیاء جلای از دست رفته انواع سطوح سنگ مرمر، تراورتن، گرانیت، آجر نما، سنگ لاشه و .. است. این پوشش سریع خشک می شود، به سطوح سنگی جلوه خیس بخشیده و نقش و نگار آن را برجسته می نماید. جلای سنگ بورماواکس هم برای فضای داخلی و هم برای فضای خارجی قابل استفاده است و روی تمام سطوح سنگی ساب خورده (پولیش)، ساب نخورده و سنگ های خام به راحتی قابل اجرا، پرداخت و پولیش کاری است.

رزین سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟

رزین براق کننده سرامیک و سنگ (براق کننده سنگ) بعد از اجرا بر روی هر سطحی به صورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته و  سطح را ضد آب کرده ، رنگ سطح را تغییر نداده و همچنین حالت خیسی به سطح می دهد که باعث می شود سنگ براق به نظر برسد (پوشش نما) همچنین این محصول سطح را از انواع اشعه های خورشیدی محافظت می نماید(محافظ نما) و طول عمر آن را افزایش می دهد. بیشترین کاربرد این محصول در سنگ های مصنوعی و ساختمانی می باشد و به عنوان براق کننده سنگ انتیک نیز کاربرد دارد.

نکته مهم در استفاده از این محصول : این فرآورده بر روی نمای ساختمان دیوار و سقف قابل اجرا است اما برای کف مناسب نیست و همین موضوع از معایب رزین سنگ به شمار می آید؛ زیرا بر روی کف رفت و آمد و جابجایی وجود دارد که باعث کنده شدن رزین از روی سطح می شود و متقابلا خاصیت آن از بین می رود. بسیاری از دوستان در رابطه با قیمت روغن جلا سنگ آنتیک و رزین سوال دارند که در این رابطه می توان گفت مهم ترین عامل تعیین قیمت در واقع کیفیت و برند محصول خواهد بود.

تهران وود نماینده بورماواکس و عرضه کننده انواع رنگ و چوب ترموود ، رنگ چوب ایرانی و خارجی آماده قبول سفارشات مشتریان عزیز در حجم‌های متفاوت است. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

برای تماس جهت خرید محصول و مشاوره کافی است که با ما تماس بگیرید .

09353234811  📞

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
مشاوره و ثبت سفارش