روغن مخصوص ظروف چوبی و آشپزخانه

روغن مخصوص ظروف چوبی و آشپزخانه

روغن مخصوص ظروف چوبی و آشپزخانه

HARD TOP OIL

این (روغن چوب) از روغنهای طبیعی غنی شده با رزین و موم با کیفیت بسیار بالا تهیه و تولید شده است. بورما واکس هارد تاپ اویل یک محافظت کننده عالی برای ظروف چوبی و سایر ملزومات چوبی مورد استفاده در آشپزخانه است که همراه محافظت، حس طبیعی چوب را حفظ نموده و به آن جلا و دوام می بخشد. این روغن فاقد مواد عالی فرار است (VOC Free) که آن را برای استفاده در محیط هایی که در تماس با مواد غذایی هستند مناسب می نماید.

علاوه بر این محصول فوق دارای گواهینامه بین المللی و استانداردهای بهداشتی EN71-3 ، DIN53160 و DIN68861 برای تماس با مواد غذایی است که تضمین کننده عدم استفاده از مواد سمی و شیمیایی در تولید این محصول است. روغن مخصوص ظروف چوبی بورما واکس در برابر انواع لکه های ایجاد شده توسط مواد غذایی مقاوم است و لکه های ایجاد شده به آسانی از روی سطوح آغشته به این روغن پاک می شوند. این روغن همچنین به صورت نسخه مومی کامل با اثر مات طبیعی تحت عنوان (Borma Wachs Hard Top Oil Natural 6020) نیز موجود است. کار با این روغن ساده بوده و پوشش دهی آن بر روی سطوح چوبی با قلمو، دستمال تنظیف، ابر، غلطک و اسپری امکان‌پذیر است.

ویژگیهای روغن مخصوص ظروف چوبی

ویژگیهای روغن مخصوص ظروف چوبی

ویژگیهای روغن مخصوص ظروف چوبی

کیفیت بالا
استفاده از مواد طبیعی در تولید محصول
جلای طبیعی
محافظت عالی
مقاوم در برابر لکه های ناشی از مواد غذایی
دارای استانداردهای بهداشتی لازم برای استفاده در ظروف آشپزخانه
سادگی اجرا

موارد کاربردی روغن ظروف چوبی

انواع ظروف چوبی آشپزخانه (ظروف پذیرایی، ظروف نگهداری، قاشق و چنگال چوبی و سایر اثاثه چوبی آشپزخانه)
صفحه تاپس چوبی آشپزخانه (صفحه اپن)
انواع تخته کار چوبی آشپزخانه
انواع میز چوبی و …

روغن ظروف چوبی

روغن ظروف چوبی

مشخصات فنی

پوشش دهی : ۱۴ تا ۲۶ متر مربع برای هر لیتر با یک دست اجرا
رنگ بندی : به صورت روغن نیمه مات فاقد رنگ
نحوه اجرا : قلمو، دستمال تنظیف، ابر، غلطک و اسپری
شرایط نگهداری : بین دمای ۱۰ الی ۳۰ درجه سانتیگراد در ظرف در بسته
تاریخ انقضاء : ۶ ماه پس از باز شدن در قوطی

تهران وود نماینده بورماواکس و عرضه کننده انواع ترمووود ، رنگ ترموود ، انواع رنگ چوب ایرانی و خارجی آماده قبول سفارشات مشتریان عزیز در حجم‌های متفاوت است. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

روغن مخصوص ظروف چوبی و آشپزخانه بورماواکس

روغن مخصوص ظروف چوبی و آشپزخانه بورماواکس

بله این روغن که از دسته روغن های ظروف چوبی و آشپزخانه به حساب می آید، دارای گواهینامه بین المللی و استانداردهای بهداشتی اعم از DIN 53160، DIN 68861 و EN71-3 می باشد که تضمین می کند در تولید این ماده از مواد شیمیایی و سمی استفاده نشده است.

خیر، این روغن در برابر انواع لکه هایی که توسط مواد غذایی ایجاد می شود مقاوم است. همچنین در صورت ایجاد لکه بر روی آن، به آسانی پاک می شود.

روغن مخصوص ظروف چوبی

روغن مخصوص ظروف چوبی

روغن مصوص ظروف چوبی که برگرفته از روغن های طبیعی، رزین و موم با سطح کیفی بالایی می باشد، موجب محافظتی بی نظیر از مصنوعات و ظروف چوبی شما شده و با حفظ ظاهر طبیعی آن ها، بر درخشندگی و جلای آن ها می افزاید. درون روغن مخصوص ظروف چوبی، هیچ گونه مواد آلی فراری وجود ندارد، بنابراین بر اثر استفاده رنگ و بوی بدی را ایجاد نمی کند و هیچ گونه آسیب پوستی و تنفسی به انسان نمی رساند.

این نوع روغن ها به دلیل ساختار طبیعی که دارند، دوست دار محیط زیست بوده و به دلیل عناصر طبیعی به کار رفته در آن ها برای ظروف چوبی که در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند مناسب استفاده می باشند. روغن ظروف چوبی دارای استاندارد ها و گواهینامه های بهداشتی است و هیچ گونه مواد شیمیایی و سمی در ساختار آن وجود ندارد. در مقابل لکه های ناشی از مواد غذایی مقاوم است و برای اجرای آن می توان از قلمو، دستمال، غلتک، ابر و یا اسپری استفاده نمود.

برای خرید روغن مخصوص ظروف چوبی، ما فروشگاه رنگ چوب

برای خرید روغن مخصوص ظروف چوبی، ما فروشگاه رنگ چوب را به شما پیشنهاد می کنیم. محصولات عرضه شده در این فروشگاه، دارای سطح کیفی بسیار بالایی بوده و با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عزیز عرضه می گردند. برای خرید و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمت به شما عزیزان در تمامی ساعات شابانه روز می باشند.

روغن مخصوص ظروف چوبی

از دیرباز تا کنون ظروف چوبی به وفور استفاده می شوند. اما این ظروف دارای عیب بزرگی هستند، هم چون اینکه دچار آسیب می شوند و در گذر زمان زیباییشان از بین می رود. برای اینکه بتوانید از آن ها به خوبی مراقبت کنید باید از روغن های مخصوصی استفاده کنید. برای ظروف چوبی باید روغن مناسبی تهیه کنید تا مراقبت بهتری از آن ها به عمل آورید.

برای انجام عملیات روغن کاری ظروف چوبی، روغن های متعددی در بازار وجود دارند که برخی به صورت طبیعی و برخی به صورت شیمیایی تولید می شوند.

خصوصیات بهترین روغن برای ظروف چوبی

ظروف چوبی بر اثر استفاده های مکرر، محیط مناسبی برای رشد باکتری و انواع میکروب ها فراهم می کنند که برای سلامتی خطرناک است. بر اثر شست و شوی متعدد، سطح آن ها دچار ترک و آسیب می شود، در نتیجه دارای ظاهری بدشکل و بد رنگ می شوند. اما روش هایی وجود دارند که بتوانند طول عمر این ظروف را افزایش دهند و به خوبی از آن ها محافظت کنند.

برای دستیابی به این امر؛ باید سطح ظروف چوبی را به وسیله یک سمباده صیقل دهید و تمامی خط و خشی های سطوح را پاک کنید. بعد از آن به وسیله روغن مخصوص ظروف چوبی، آن را روغن کاری کنید به گونه ای که روغن به خوبی در بافت چوب نفوذ کند. استفاه از روغن های طبیعی، بسیار بهتر از روغن های شیمیایی است، چرا که روغن های شیمیایی موجب کدر و خشک نمودن سطح ظروف چوبی می شوند.

چون روغن های مخصوص، سطح ظروف چوبی را چرب می کنند، در نتیچه مانع از نفوذ آب به درون بافت این ظروف می شوند.

روغن تخم کتان برای پوشش دهی ظروف چوبی

این روغن از جمله روغن های ارگانیک و طبیعی است که می توان سطح ظروف چوبی را با آن پوشش داد. روغن بذر کتان از ظروف چوبی به خوبی محافظت می کند، ولی باید روش استفاده از آن را بدانید، در غیر این صورت نتیجه خوبی حاصل نمی شود.

در اثر استفاده از روغن کتان بر روی ظروف چوبی در حد یک لایه، ظروف چوبی رنگ تیره پیدا خواهند کرد و سطح آن ها خشک شده و ترک می خورد، یا موجب ایجاد لکه هایی روغنی بر روی سطح ظروف می شود.

بنابراین روش درست استفاده از روغن کتان برای ظروف چوبی بدین صورت است که  از آن لایه لایه استفاده کنید. لایه اول حدود 2 شبانه روز کامل بر روی سطح ظرف باقی بماند، سپس لایه بعدی را روغن بزنید. با این روش ظروف چوبی، عمر مفید بالاتری خواهند داشت.

خرید روغن مخصوص ظروف چوبی

در سال های اخیر؛ شرکت های زیادی اقدام به تهیه و تولید روغن های مخصوص ظروف چوب در برند های مختلف کرده اند. روغن هایی که همگی از استاندارد های بین المللی برخوردار بوده و به بازار عرضه شده اند.

همانطور که مطرح کردیم روغن های مخصوص ظروف چوبی هیچ گونه ضرری برای سلامتی انسان ندارند. در اثر استفاده؛ محافظت بهتری از ظروف چوبی به عمل آمده و دیگر دچار ترک و خط و خش نمی شوند.

ما در تهران وود روغن های مخصوص ظرف چوبی را در انواع مختلف به شما ارائه می دهیم؛ که می توانند پوشش خوبی برای ظروف چوبی شما محسوب شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی این محصولات، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و برند مناسب خود را ثبت و خریداری نمایید.

4 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      وقت به خیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تلفن تماس بگیرید

      پاسخ
    • نمایندگی بورماواکس
      نمایندگی بورماواکس گفته:

      انتخاب روغن ظروف چوبی که با مواد غذایی بخصوص مایعات در تماس هستند کاری بسیار حساس است. به دلیل حل شدن مقداری از روغن ظروف چوبی در داخل مواد غذایی و خوردن آنها، بسیار مهم است که روغن استفاده شده دارای استاندارد های بهداشتی لازم برای تماس مستقیم با مواد خوراکی باشد. لازم به ذکر است که استاندارد اسباب بازی برای این پوشش ها کافی نیست.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.7]
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
مشاوره و ثبت سفارش