طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

مجموعه تهران وود با داشتن آتلیه تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و تمرکز بر روی دکوراسیون‌های مدرن و انواع دکوراسیون چوب، آماده انجام پروژه‌های مشتریان عزیز است.

13 سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دلیلی است که همواره مشتریان جدید برای انجام دکوراسیون ویلا، منزل و محل کار… به ما اعتماد داشته‌اند. رویکرد ما در طراحی دکوراسیون‌های چوبی با تکیه بر مدرنیته باعث شده است تا در کنار القای حس لوکس بودن، نهایت سادگی را به ارمغان آورد.

در این سبک از طراحی با استفاده از اشکال هندسی گوشه‌دار با سطوح صاف و صیقلی، حس لوکس بودن و سرسختی دنیای مدرن قابل مشاهده است و استفاده از چوب در این نوع طراحی و بهره‌گیری از اشکال منحنی و ترکیب همه اینها حس پویایی زندگی در دنیای امروز را تداعی می‌کند.

در این سبک از طراحی از ترفندهایی استفاده می‌شود که منجربه بزرگتر نشان دادن فضا شده و بسیار مناسب فضاهای محدود امروزی است.

نورپردازی و بهره‌گیری از رنگ‌های گرم و هیجان انگیز در کنار استفاده از چوب به منظور بهره‌گیری از رنگ‌های برخاسته از طبیعت حس آرامش و پویایی فضا رو دوچندان کرده و یادآور ترکیب سنت و مدرنیته در طراحی امروزی است.

به دلیل ماهیت این سبک به راحتی می‌توان از سیستم‌های هوشمند کنترل منازل و یا نورپردازی مخفی استفاده کرد و افرادی که به دنبال سبک‌های مینیمال هستند در مواجه با این نوع از طراحی نهایت رضایت را تجربه خواهند کرد؛ از طرفی مبلمان و دکوراسیون مدرن خریداری شده بیشترین همخوانی را با فضا خواهند داشت و مساحت مورد نظر را بزرگتر نشان می‌دهند.

طراحی دکوراسیون داخلی
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
مشاوره و ثبت سفارش