کابینت و آشپزخانه چوبی

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون هر فضایی احساس خاصی را القا می‌کند و در انواع طراحی از مدرن گرفته تا کلاسیک، استفاده از چوب طرفداران زیادی دارد.

در طراحی دکوراسیون مدرن استفاده از چوب منجربه القای گرما و انرژی به فضای سرد و خشک دنیای مدرن می‌گردد، از این رو امروزه طراحان با استفاده از اشکال مختلف چوب سعی بر این دارند تا با ترکیب طراحی کلاسیک و مدرن احساس بهتری در برخورد با محیط به وجود آورند.

یکی دیگر از موارد محبوبیت چوب امکان استفاده از آن در هر فضایی است؛ از چوب طبیعی و ترمووود می‌توان در طراحی دکوراسیون آشپزخانه تا طراحی کابینت‌ها و شلف‌های دکوراتیو و یا طراحی دکوراسیون پذیرایی استفاده کرد.

ترکیب رنگ طبیعی چوب با فضای یکدست و سفید آشپزخانه می‌تواند فضای گرم و لوکسی را به وجود آورد. ترکیب رنگ‌های مورد استفاده کاملا سلیقه‌ای است و خوشبختانه در دکوراسیون چوبی آشپزخانه به راحتی می‌توان انواع ترکیب رنگ را بر حسب محیط زندگی فراهم کرد.

اگر تمایل به استفاده از کابینت تمام چوب را دارید، فارغ از سبک طراحی که انتخاب کرده‌اید بهتر است از چوب‌هایی استفاده کنید که بافت و گره‌های یکدست و مشخصی دارند؛ این نوع از چوب‌ها علاوه بر ایجاد حس لوکس بودن مقاومت و ماندگاری بالاتری دارند.

با استفاده از کابینت ترمووود در طراحی دکوراسیون آشپزخانه لوکس بودن فضا و ماندگاری آن دوچندان خواهد شد.

کابینت و آشپزخانه چوبی
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
مشاوره و ثبت سفارش