پوشش های تخصصی چوب مختص فضای داخلی

ویژگی های رنگ و پوشش های چوب در فضای داخلی و دکوراسیون

چوب به عنوان یکی از قدیمی ترین مصالح موجود در طبیعت، از دیرباز جزو انتخاب های اولیه بشر برای تزئین محیط پیرامون و ساخت انواع مصنوعات مورد استفاده روزمره بوده است.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن مصالح مدرن، همچنان از چوب به عنوان کالایی لوکس برای ساخت مصنوعات، مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده می گردد.

با توجه به افزایش روز افزون قیمت چوب، محافظت و نگهداری از آن به یک ضرورت بدل شده است.با در نظر گرفتن شرایط خاص فضاهای داخلی و محدودیت استفاده از مواد شیمیایی و سمی در فضاهای مسکونی یا اداری، انتخاب پوشش مناسب برای این گونه فضا ها و شرایط، از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

رنگ و پوشش های تخصصی فضای داخلی بورماواکس ایتالیا دارای بالاترین کیفیت، زیبایی چشم نواز و راحتی در اجرا است که کلیه مواردی که قبل تر به آن اشاره شد، در تولید آن رعایت شده است.این محصولات به گونه ای طراحی شده که محصول مناسب برای تمام مراحل پوشش دهی چوب اعم از زیرسازی، رنگ آمیزی، محافظت، ترمیم و نوسازی آن را در اختیار شما قرار می دهد.

تمامی این محصولات سازگار با محیط زیست بوده و دارای گواهینامه EN71-3 هستند که تضمین می نماید، مواد سمی و فلزات سنگین درترکیبات آن ها وجود ندارد. بنابر این برای استفاده توسط کاربر اجرا و مصرف کننده نهایی کاملا ایمن هستند.محصولات فضای داخلی بورماواکس ایتالیا در واقع ترکیبی از دانش فنی سنتی، رعایت موارد زیست محیطی و استفاده از فناوری روز دنیاست.

این دانش فنی حاصل سالها تجربه و تحقیق در زمینه فرآوری انواع مومها و روغن های طبیعی است که کاربری آنها به طور کلی برای دو گروه اصلی پارکت چوبی و مبلمان چوبی تعریف می گردند.

محصولات مربوط به پارکت و کفپوش های چوبی فضای داخلی

بورماواکس ایتالیا دارای گستره ای وسیع از محصولات در حوزه پارکت و کفپوش های چوبی در فضای داخلی شامل انواع :

  • روغن
  • لاک
  • رنگدانه های روغنی
  • پاک کننده های عمومی و پاک کننده های خاص برای چوبهای گرانبها

فقط کافیت تا تنوع محصولات بورماواکس را در میان خطوط تولید آن که به طور خاص برای فضای داخلی طراحی شده کشف نمایید. این محصولات عملکرد عالی را با سهولت استفاده و نگهداری بی دردسر ترکیب می کنند و حداکثر آزادی عمل را برای شما به ارمغان می آورند.رنگ ها ، شفافیت و جلوه های بصری فوق العاده که همه سلیقه ها را پوشش می دهند، از کلاسیک ترین آن تا بی پروا ترین طراحی مدرن.

محصولات مربوط به مبلمان و دکوراسیون چوبی

هر آنچه برای رنگ آمیزی، پتینه کاری، نظافت، تعمیر و ترمیم مبلمان چوبی فضای داخلی خود نیاز دارید با بهترین کیفیت در محصولات بورماواکس پیش بینی شده است.

انواع رنگ چوب و رنگهای پایه آب و پایه روغن، لاک مبلمان، روغن مبلمان، روغن خوشبوکننده، لکه های بر پایه آب، روغن های VOC FREE، پاک کننده های مومی، پاک کننده های مبلمان ، بتونه و پر کننده های چوب، رنگدانه های روغنی و محافظ مخصوص چوب تنها گوشه ای از محصولات بورماواکس ایتالیاست که حاصل تجربه چندین دهه این شرکت در حوزه پوشش های تخصصی چوب است. فقط کافیست انتخاب کنید!

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
×
واتساپ
تلگرام
تماس صوتی
مشاوره و ثبت سفارش